Veelgestelde vragen

FAQ

Zego is een toonaangevende insurtech die wagenparken helpt tijd en geld te besparen. Naast het bieden van een betrouwbare en flexible basisverzekering met een variate aan aanvullende dekkingen, krijgen Zego-klanten automatisch toegang tot de Fleet Portal.

De Fleet Portal stelt wagenparkbeheerders en adviseurs in staat om 24/7 controle te hebben over de voertuigen, dekkingen en schades. Dankzij deze self-service optie en de inzichtelijke data kan het wagenparkbeheer efficiënter worden en kunnen risico's worden verminderd.

Sinds de oprichting in het VK in 2016 is Zego uitgebreid naar 10 Europese landen, waarbij het wordt gereguleerd door de AFM in Nederland.

Zego biedt de volgende dekkingen:

  • WA
  • WA + Volledig Casco

Zego biedt de volgende aanvullende verzekeringen:

  • OIV(Ongevallen Inzittendenverzekering)
  • VOOV (Verkeersongevallen Opzittendenverzekering)
  • SVI (Schadeverzekering Inzittenden)
  • SVB (Schadeverzekering voor Bestuurders)
  • Motorrijtuigrechtsbijstandsverzekering
  • Ongevalshulp in Nederland

Wij nemen alle klachten en suggesties heel serieus en gebruiken dit als een kans om onze dienstverlening en producten te verbeteren. Als je een klacht hebt kun je ons bereiken per e-mail of per post.


In onze algemene voorwaarden (punt 4.3) kun je meer lezen over onze klachtenprocedure.

In de Fleet Portal kun je op elk moment al je polisdocumentate bekijken en downloaden. Log in op de Fleet Portal en ga naar 'Polissen & Documentatie'.

Vragen over schade?

Klik hier om naar de FAQ schade te gaan.

FAQ Schade